Klantenservice
 
Bedrijfsgegevens
Contact
B2B-wholesale.nl
Handelende onder naam UNITED FASHION BENELUX
Kabelweg 34 - 36
1014 BB Amsterdam 
Tel:  +31 (0)20-411 89 38
Website : www.b2b-wholesale.nl 
E-mail : [email protected]

K.v.K : 66.14.22.96
BTW :  NL-85.64.13.173.B01
 
Openingstijden

Maandag               : 12:00 t/m 17:00
Dinsdag t/m Vrijdag: 10:00 t/m 17:00

Zaterdag & Zondag : Gesloten

Showroom

U bent van harte welkom bij ons op de showroom. Bel of mail ons voor een afspraak. Wij kunnen u meer vertellen over de producten die B2B-wholesale voert.

 
Verzending
Wat zijn de kosten van het verzenden?
De kosten voor de verzending zijn als volgt:
Binnen Nederland wordt er een prijs gehanteerd van € 6,95;
Orders boven € 250; worden momenteel GRATIS verstuurd!
Voor de volgende landen wordt er een prijs gehanteerd van € 19,99;
Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Oostenrijk en Groot Brittannië.
Voor overige landen van Europa hanteren wij een bedrag van € 24,99;.
Krijg ik een bevestiging als mijn product verzonden is?
Als u uw bestelling plaatst, krijgt u direct een bevestigingsmail. Zodra de producten daadwerkelijk verzonden zijn, wordt u hier over ook op de hoogte gesteld via een e-mail.
Hoe verzenden jullie de artikelen?
Al onze producten worden verstuurd via DPD-Post. Bent u afwezig, dan zal de koerier later nogmaals bezorgen of een briefje achterlaten waarmee u uw bestelling later kunt afhalen bij het Postkantoor.
Wat is jullie levertijd?
Nadat wij het totaalbedrag van uw bestelling hebben ontvangen zal b2b-wholesale.nl er alles aan doen om uw bestelling op de zelfde dag te verzenden, echter houd u er rekening mee dat wanneer u op vrijdag na 17:00 uur en in het weekend bij ons een order plaatst dit pas op maandag verzonden kan worden. De artikelen die op voorraad zijn worden zo snel mogelijk naar de klant verzonden. Voor de meeste artikelen geld dat de meeste producten binnen 1-3 werkdagen worden bezorgd (binnen Nederland). Wij zijn wel afhankelijk van de bezorgwijze van DPD. Wanneer onverhoopt DPD te laat bezorgd kunnen wij daar niets aan doen. Let op verzending naar het buitenland 4-5 werkdagen.
Kan ik het pakketje volgen wanneer u het verzonden heeft?
B2B-wholesale.nl werkt samen met DPD, U ontvangt via e-mail een track and trace code zodat u via de site van DPD het pakketje kan volgen. In dat e-mailtje staat alle info wat u nodig heeft om uw pakketje te volgen.

Garantie
Hoe lang heb ik garantie?
Uiteraard worden al onze producten met heel veel zorg gemaakt. Mocht het toch voorkomen dat er iets mankeert aan een van onze producten, dan kunt u uiteraard aanspraak maken op de garantie. U heeft namelijk op al onze producten standaard garantie zoals de wet deze aan consumenten geeft. Uiteraard zijn beschadigingen ontstaan door verkeerd gebruik (laten vallen e.d.) uitgesloten van garantie. U heeft geen garantie op slijtage en opzettelijke toebrengen van schade aan uw aangekochte product.
Wat verstaan jullie onder tevredenheidgarantie?
Een koop is pas gesloten op het moment dat u het artikel hebt gezien en goedgekeurd! 

Na ontvangst van het artikel heeft u 14 dagen lang herroepingrecht. U kunt het artikel ruilen voor een andere maat of het simpelweg retourneren, indien u niet tevreden bent met wat u heeft besteld, maar neem altijd eerst even contact met ons op als u iets wilt retourneren. U kunt dan contact opnemen met ons door een email te sturen naar [email protected].

Hoe werkt het als ik aanspraak wil maken op de garantie?
Wilt u aanspraak maken op de garantie, dan dient u contact met ons op te nemen via [email protected]. U krijgt dan z.s.m. instructies over verdere afhandeling.
 
Retourneren
Hoe kan ik een bestelling annuleren/retourneren?

Indien u niet tevreden bent met uw bestelling, dan kunt u deze uiteraard retourneren. Wij streven ernaar om al onze klanten tevreden te houden met hun aankoop bij B2B-wholesale.nl.

Volg voor het retourneren zorgvuldig deze procedure:
Neem binnen 14 dagen na ontvangst via onderstaand mailadres contact op met onze klantenservice:

Retour zendingen dient u aan te melden via [email protected] vermeld daarbij:

- Adresgegevens
- Factuurnummer
- Reden van retour (optioneel)

Na bevestiging van onze klantenservice stuurt u het gekochte product binnen 7 dagen naar ons terug. Gebruik voor het retourneren het retourformulier en stuur deze samen met uw product naar ons terug. U kunt het retourformulier hier downloaden. U dient tevens een kopie van uw factuur mee te sturen. Volg de stappen die aangegeven worden op onze website onder verzenden en retourneren. 

Zodra wij de goederen in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u binnen enkele werkdagen hiervan de bevestiging. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten, doch uiterlijk binnen 15 dagen.


Om recht te maken op het terug storten van het aankoopbedrag moet de product aan enkele voorwaarden voldoen:
De producten mogen bekeken worden, maar niet (intensief) gedragen.
Wanneer wij zien dat het product intensief gebruikt is, maak je geen aanspraak meer op je retourrecht.
Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, in de onbeschadigde originele verpakking- indien redelijkerwijs mogelijk.

Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?

Een retourpakket kan worden afgegeven bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestelling retourneer?

De kosten voor het retour zenden komen voor uw eigen rekening en risico. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen worden geweigerd.

Wanneer u een product wilt ruilen, stuur dan het product retour op de wijze beschreven bij verzenden en retourneren. Vul bij het retourneren altijd het retour formulier in!
Zodra wij uw terug gestuurde product retour ontvangen zullen wij z.s.m. het aankoop bedrag van de retour ontvangen product terug storten op uw rekening.

 

 
 
 
 
 
 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »